VACATURES

In verband met de verdere groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s. Op dit moment hebben wij twee vacatures:

Financieel Medewerker Servicekosten

De werkzaamheden van een Financieel Medewerker Servicekosten bestaan onder andere uit:

  • Het opstellen en in kaart brengen van servicekosten;
  • Contact met diverse stakeholders via telefoon en e-mail;
  • Contact met huurders van Kroonenberg Groep;
  • Ad hoc werkzaamheden op te pakken.

HR Specialist

Jij bent de specialist op HR. Het belangrijkste is dat collega’s, zowel medewerkers als directie, jou weten te vinden voor HR gerelateerde vragen. In deze baan, die geen dag hetzelfde is, vallen in ieder geval de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van alle personeelsdossiers en zorgt voor opvolging van de HR-procedures en bewaakt deze.
  • Je bent de spin in het web en schakelt met externe partijen (salarisorganisatie, recruitment partijen, arbodienst, ed.) in het kader van processen.
  • Je signaleert verbetermogelijkheden en pakt deze ook op, zelfstandig of in samenwerking met collega’s.