Vacature: Allround HR Professional
Organisatie
Kroonenberg Groep is een vooraanstaand Nederlands vastgoedbedrijf dat voorziet in huisvesting voor winkelen, werken en wonen. De organisatie is professioneel en compact. Door alle relevante kennis en ervaring in huis te hebben, kunnen zij zich flexibel en doelbewust richten op de kernactiviteiten: vastgoedexploitatie en projectontwikkeling. Ze stellen groei zeker door aankoop van individueel vastgoed, overnames van bestaande portefeuilles en door eigen ontwikkelingen. Met een sterke focus op kwaliteit, duurzaamheid en lange termijn waarde-creatie streven ze naar een optimaal resultaat en bijbehorende service. Een paar bekende vastgoedobjecten uit de portefeuille van Kroonenberg Groep zijn onder andere: Gelderlandplein, Apollolaan 171, Q Residences en De Pershal. De organisatie kenmerkt zich door een hechte samenwerking en interesse in elkaar. Dat uit zich in teamwork en het belang met elkaar uitdagingen aan te gaan. HR heeft hier een belangrijke rol in. We zijn voor Kroonenberg Groep op zoek naar een:
Positie
De HR-afdeling bevindt zich in een fase van professionalisering, wat jou als HR professional de kans biedt om actief mee te werken aan de HR onderwerpen en processen verder te professionaliseren en uit te rollen binnen de organisatie. Samen met de interim HR manager werk je nauw samen om deze ondernemende en dynamische organisatie mee te nemen in deze veranderingen.
Als HR afdeling moet je de basis op orde hebben: de HR processen en administratie die daarbij hoort neem jij voor je rekening. Je hebt een brede kennis van de samenhang tussen in-, door- en uitstroomprocessen en begrijpt hoe deze elkaar beïnvloeden. Weet je iets niet, geen probleem, jij zoekt het uit. Je volgt de nieuwe wetgeving met interesse en zorgt dat de organisatie hierop anticipeert. Vanuit die basis volgen er logischerwijs verbetermogelijkheden voor een efficiëntere werkwijze. Samen met de HR interim manager werk je o.a. aan de optimalisatie van AFAS (ESS, MSS en digitaal dossier), de beoordelingscyclus, performance management, management development, vitaliteit, recruitment en onboarding.
Gezien de omvang van de organisatie (circa 50 medewerkers) is het belangrijk dat je pragmatisch bent, je kan goed schakelen tussen theorie en praktijk en bent voortdurend in gesprek met je collega’s, van medewerkers, managers tot directie, om de organisatie optimaal te ondersteunen vanuit HR. Jij voelt goed aan wat collega’s en de organisatie nodig hebben. Het werken binnen het volledige HR spectrum, van A tot Z, maakt je enthousiast en stimuleert je om continu te leren en jezelf verder te ontwikkelen. Vanuit die ontwikkeling kun je steeds meer overnemen van de Interim HR manager. Een dag bij Kroonenberg loopt nooit zoals verwacht, het is er nooit saai!
Verantwoordelijkheden
- Jij bent de HR specialist die zorgt dat de HR basis op orde is: nauwkeurig beheer van alle personeelsdossiers, bewaakt en optimaliseert HR processen zoals in-, door- en uitstroom;
- Zorgt dat de organisatie wet- en regelgeving op het gebied van HR naleeft;
- Je herkent verbeterkansen en snapt hoe de organisatie mee te nemen in deze veranderingen, zowel zelfstandig als in samenwerking met collega’s;
- Verantwoordelijk voor het schakelen met externe partijen, zoals de salarisorganisatie, recruitmentbureaus, de arbodienst, opleidingsinstellingen, en dergelijke ten behoeve van de juiste HR ondersteuning voor de organisatie.
Profiel kandidaat
Heb jij inmiddels een aantal jaar ervaring op HR gebied en vind jij het leuk om meer verantwoordelijkheid naar je toe te trekken en impact te kunnen maken binnen een kleinere organisatie? Ben jij die persoon waar mensen graag naar toe gaan voor HR advies en pak jij met plezier verbetermogelijkheden op? Dat kan allemaal binnen Kroonenberg Groep in de rol van Allround HR professional. In deze positie met doorgroeimogelijkheden ben jij een belangrijk aanspreekpunt voor de medewerkers en krijg je de kans HR verder uit te bouwen en te professionaliseren.
Opleiding en ervaring
- Je hebt een afgeronde HBO of WO opleiding;
- Relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je start als HR professional maar je rol kan zich verder ontwikkelen (taken overnemen van Interim HR manager).
Relevante competenties
- Aanvoelen hoe nieuwe HR onderwerpen en processen soepel te integreren in een ondernemende organisatie;
- Je hebt een scherp gevoel voor situaties en kunt flexibel schakelen om passend te handelen;
- Je voelt je verantwoordelijk voor je taken en werkt nauwkeurig en gestructureerd;
- Je werkt graag samen en communiceert effectief door interne vraagstukken te onderzoeken, af te stemmen en uit te voeren, terwijl je de juiste stakeholders informeert.